Oliko se näitten valmistaminen? Tai juttelua? |
Jos on kauppa
ja sen ovi auki:
Kaupan ohi menee ihmisiä, jotkut katsovat sisään näyteikkunoista, jotkut käyvät ovella katsomassa, jotkut tulevat sisään. KUINKA MONI NÄISTÄ KÄVIJÖISTÄ OSTAA JOTAKIN.
- varmaan 10. Ehkä ihmisiä on 20.
Kaupanomistaja haluaa, että jokainen näistä ostaisi jotain. Kaikki kävijät saataisiin sanomaan: "Minä haluan tietää lisää, MINÄ OSTAN.
Nyt päästiin asiaan: Netissä on sama juttu.
- hmmf?
Ihmiset surffaa ja hakee tietoa. He päätyvät kaupan verkkosivulle (tai FaceBook-sivu tai nettimainos). Saadaanko nämä kaikki kävijät ostamaan verkkokaupasta?
- ei
Osallistumaan arvontaan
- en tiiä
tai kirjoittamaan oma osoitteensa lomakkeeseen?
- en tiiä
Konversion kasvattaminen tarkoittaa sitä, että useampi kävijä saadaan ostamaan (tekemään jotain haluttua).
(- ymmärrän).
Miten saadaan useampi ostamaan?
- kehumalla...?
Kerron miten:
On niin tarpeellisia tuotteita, et pakko ostaa.
Ne näyttää hyvältä,
niissä on sellainen teksti, jossa on sanottu kaikki asiat niin et ei voi olla ostamatta.
Ne kuvat ja videot on cooleja.
On tarjouksia.
Kauppa näyttää luotettavalta.
Auttaisiko?
-ehkä.
Aina auttaa kun on tosielämän testaajia! Miksiköhän tätä keinoa käytetään aniharvoin matkailu(internet)markknioinnissa
VastaaPoista